-15% RABATT på hela hemsidan! -15% RABATT! Kupong: CH2024

Sändning

Min beställning är sen
Vi beklagar att du inte fick din beställning på det beräknade datumet då du gjorde ditt köp. Detta ungefärliga datum uppfylls i de flesta fall, men det finns tillfällen då din beställning av skäl utanför vår kontroll kan bli försenad.

Om din beställning inte har skickats

Du kan begära annullering av din beställning från "Mitt konto / Mina beställningar" utan kostnad för dig.

Om din beställning redan har skickats

Du kan se status för din beställning från "Mitt konto / Mina beställningar".
I "Mitt konto / Mina beställningar" Du kan hitta en länk för att spåra din beställning från det ögonblick den lämnar våra anläggningar.
Med denna länk kommer du alltid att kunna veta var din beställning är och i vissa fall en uppskattning av leveransdatum. När din beställning väl har skickats är det inte möjligt att annullera den eller påskynda leveransdatumet eftersom paketet redan är i händerna på transportören. Om du får din beställning för sent kan du begära retur.