Om du inte har fått din beställning, här är några rekommendationer som kan hjälpa dig:
Kontrollera status för din beställning
Du kan se status för din beställning från
"Mitt konto / Mina beställningar".
Spåra din order
I
"Mitt konto / Mina beställningar" Du kan hitta en länk för att spåra din beställning från det ögonblick den lämnar våra anläggningar.
Med denna länk kommer du alltid att kunna veta var din beställning är och i vissa fall en uppskattning av leveransdatum.
Kolla lite
Kontrollera att du inte har ett meddelande i din brevlåda och att din försändelse inte har levererats till ett gemensamt område i byggnaden eller till en granne.
Jag har fortfarande inte fått min beställning
Vänta ytterligare några dagar efter det beräknade leveransdatumet för din beställning, särskilt i perioder med hög trafik som till exempel jul.
Transportören kommer att göra allt för att leverera din beställning så snart som möjligt. Du kan se status för din beställning från
"Mitt konto / Mina beställningar".
Därifrån kan du också se statusen för din beställning om den har skickats, genom att klicka på "Sök upp din beställning".
Om du inte får din beställning,
låt oss veta inom 30 dagar från det datum du skulle ha fått den, och vi kommer att göra vårt bästa för att hjälpa dig.